मुसलमान गाउँको दसैं

मुसलमान गाउँको दसैं 

- अब्दुल्लाह मियाँ, काठमाडौं आश्विन २५, २०७३- मुसलमानका घरमा कहिल्यै जमरा राखिँदैन । तर, घटस्थापनाका दिन हिन्दुहरुका घर–घरमा जमरा राखेको चाँही हरेकजसो मुसलमानलाई थाहा हुन्छ । पहाडी अधिकांस जिल्लाका मुसलमान वस्तिमा दसैंको अलग्गै रौनक हुन्छ । घटस्थापनाका दिन जमरा राखेसंगै हिन्दुको वस्तीसँग कुम मिलाएर बसेको मुसलमान वस्तिमा पनि दसैंको झल्को सुरु हुने गर्छ । गोरखा, लमजुङ, स्याङ्जा, कास्की, तनहुँ, धादिङ, नुवाकोट, पाल्पा, पर्वत, बागलुङ, म्याग्दी, अर्घाखाँची, दाङ, प्युठान, गुल्मी, अछाम, बाजुरा, डडेलधुरा, डोटीलगायतका पहाडी जिल्लामा छरिएर रहेका मुसलमान वस्तिमा दसैंको बेग्लै खालको रौनक हुन्छ । गोरखा, लमजुङ, स्याङ्जा, कास्की, तनहुँका विभिन्न गाउँको कुरा गर्दा फुलपातीको दिनदेखि नै उमंग सुरु हुन्छ । हिन्दु धर्माबलम्बी बाहुन, क्षेत्री, मगर, नेवार, गुरुङ, दलितसंगै मुसलमान वस्ती पनि जोडिएका हुन्छन् । हिन्दुवस्तीमा जस्तै मुसलमान वस्तिमा पनि रोटे र लहरे पिङ राखिएको हुन्छ । दसैं मुसलमानको पर्व होइन । तर, मुसलमान गाउँ पुग्दा उनीहरुले पनि दसैं उल्लासपूर्वक मनाईरहेको देख्दा कतिपयलाई अचम्म लाग्न सक्छ । तर, सयौं वर्षदेखि पहाडी जिल्लाहरुमा मुसलमानहरुले पनि दसैंलाई आफ्नै हिसाबले उल्लासपूर्वक लिने गरेका छन् । पहिला घटस्थापनालगत्तै मुसलमान यूवा रोटे पिङका लागि जुट्थे ।

 जुन पिङ अहिले लगभग लोप नै भैसक्यो । समुहमा मिलेर आवश्यक काठपातको जोहो गरेपछि फुलपातीको दिनमा पिङ राख्न सुरु गरिन्थ्यो । त्यही मुसलमान वस्तीमा राखिएको पिङ खेल्न हिन्दु र इस्लाम धर्मावलम्बी मुसलमानको भींड लाग्थ्यो । अष्टमीका दिन नेवारवस्तीमा राँगोको मार हानिन्छ । बडेमानको राँगो मार हानेको हेर्न मुसलमान युवाहरु पनि नेवार वस्तीको देउताको थानमा जान्थे । मुसलमान युवाहरुले एकै पटकमा खुँडाले राँगो छिनाएको खुब चाख मानेर हेर्छन्/हेर्थे । मार हानेको कथा मुसलमान युवाले घरमै गएर पनि बखान गर्छन् । मुसलमानहरुले मासु नखाने होइनन् । तर, मुसलमानले मन्त्रोच्चारण गरि हलाल गरिएको जनावरको मासु खाने परम्परा रहँदै आएको छ । त्यही भएर दसैंकै आसपासमा मुसलमानले पनि हलाल गरिएको मासु खान्छन् । रांगो, खसी, बोकाको मासु काटेर समूहमा खाने गरिन्छ । वर्षौदेखि संगै जोडिएर बसेका मुसलमानले हिन्दु दाजुभाईवीच शुभकामना साँटासाट गर्छन् । दसैंभरी पिङ खेल्छन् । मुसलमान गाउँमा राखिएका पिङमा हिन्दु रमाएका हुन्छन् । हिन्दुवस्तीमा राखिएका पिङमा मुसलमान युवा रमाएका हुन्छन् । हिन्दु मुसलमान संगसंगै मिलेर बस्दाको मिठासपन नै यही हो । हिन्दुको पर्वमा हिन्दु मात्र होइन मुसलमान पनि रमाउने । मुसलमाननको पर्वमा हिन्दु पनि रमाउने । पिङ राखिएको एक दुई दिनसम्म निकै भीडभाड हुन्छ । वर्षमा एक पटक पिङ राखिने भएकाले पनि पिङ खेल्ने सबैको धोको हुन्छ । तर, टीका (विजया दशमी) का दिन हिन्दु र मुसलमान वस्तीका पिङमा जहिल्यै होलो हुन्छ/हुन्थ्यो । त्यसैले टीका नलगाइन्जेलसम्म अधिकांश पिङमा मुसलमानको मात्र घुईँचो हुन्छ/हुन्थ्यो । मुसलमानले टीका लगाउँदैनन् । तर, दसैंका बेलामा टीकाबाहेक रमाईलो गर्न मुसलमानले केही पनि बाँकी राख्दैनन् । त्यसले दसैं सबैको पर्व हो भन्ने भाव झल्काउँछ । ‘दसैंमा टीका मात्र लगाइन्थेन, हिन्दु साथीहरुसंग खुब रमाईलो गरिन्थ्यो,’ लमजुङ बेसिसहर घर भई काठमाडौं बस्ने जनमत मियाँ भन्छन्, ‘दसैं सबैको पर्व हो भन्ने फिलिङ हुन्थ्यो ।’ समय अलिक फेरिएको छ । गाउँका यूवा जति वैदेसिक रोजगारीमा होमिएपछि केही वर्ष यता पिङको रौनक घट्दो छ । मुसलमान बस्तीमा मात्र होइन हिन्दु वस्तीमै पनि पिङ घट्न थालेको मियाँ बताउँछन् । ‘यूवापुस्ता विदेसिएका कारण टोलटोलमा पिङ राख्ने प्रचलन विस्तारै ओझेलमा पर्न थालेको छ,’ मियाँ भन्छन् । विगतमा जस्तो पिङको प्रचलन खस्किँदै गए पनि हिन्दु मुसलमानबीचको भावनात्मक सम्वद्ध भने उत्तिकै झाँङ्गिएको देख्छन् गोरखा ताप्लेका शिक्षक रज्मदिन मियाँ । ‘सबै जातजातीका संस्कृतीको आफ्नै महत्व छ,’ मियाँ भन्छन्, ‘त्यसैले हिन्दु–मुसलमान एकापसमा संगसंगै रमाइरहेका छन् ।’


Previous
Next Post »